Yapmanız gereken yeni/eski(farketmez) karakterinize gelip karakter penceresindeki statistics bölümünden exporta tıklamak.
karakterin dosyası mab klasörünün içinde char export klasörüne "karakterin ismi".txt olarak kayıt ediliyor oradan bu satırları istediğiniz gibi ayarlayıp kaydedip çıkıyorsunuz tekrar oyuna giriyorsunuz(alt+tab veya alt+enter kullanılabilir)
yine karakter penceresinden statistics e gelip import a tıklayınca importlansın mı diye soruyor evet diyince o dosyaya göre ayarlanmış karakter o anki karakterinize dönüşüyor
ÖNEMLİ: dosyanın adı ile karakterinin adı aynı olmalı. Eğer olmazsa isimler saçmalayabiliyor
örnek:
; font-size: x-small; font-weight: bold; padding: 0px 0px 2px 8px; border-width: 1px; border-style: solid; border-color: rgb(154, 133, 92) rgb(90, 69, 28) rgb(164, 156, 104) rgb(154, 133, 92); margin-top: 10px; background-image: url(http://forums.taleworlds.com/Themes/TWcurve/images/menu.jpg); background-color: rgb(198, 184, 155); width: auto; border-top-left-radius: 6px; border-top-right-radius: 6px; background-position: initial initial; background-repeat: repeat repeat; ">
; line-height: 1.4em; background-image: url(http://forums.taleworlds.com/Themes/TWcurve/images/back4.jpg); background-color: rgb(223, 210, 182); border-width: 0px 1px 1px; border-style: solid; border-color: rgb(100, 60, 24) rgb(100, 60, 24) rgb(100, 60, 24) rgb(154, 133, 92); padding: 4px 8px 5px; margin: 0px 0px 10px; overflow: visible; border-bottom-left-radius: 6px; border-bottom-right-radius: 6px; background-position: initial initial; background-repeat: repeat repeat; ">charfile_version = 1karakterin dosyası mab klasörünün içinde char export klasörüne "karakterin ismi".txt olarak kayıt ediliyor oradan bu satırları istediğiniz gibi ayarlayıp kaydedip çıkıyorsunuz tekrar oyuna giriyorsunuz(alt+tab veya alt+enter kullanılabilir)
yine karakter penceresinden statistics e gelip import a tıklayınca importlansın mı diye soruyor evet diyince o dosyaya göre ayarlanmış karakter o anki karakterinize dönüşüyor
ÖNEMLİ: dosyanın adı ile karakterinin adı aynı olmalı. Eğer olmazsa isimler saçmalayabiliyor
örnek:
; font-size: x-small; font-weight: bold; padding: 0px 0px 2px 8px; border-width: 1px; border-style: solid; border-color: rgb(154, 133, 92) rgb(90, 69, 28) rgb(164, 156, 104) rgb(154, 133, 92); margin-top: 10px; background-image: url(http://forums.taleworlds.com/Themes/TWcurve/images/menu.jpg); background-color: rgb(198, 184, 155); width: auto; border-top-left-radius: 6px; border-top-right-radius: 6px; background-position: initial initial; background-repeat: repeat repeat; ">
Quote
name = nacodeltoro karakter ismi
xp = 0 tecrübe puanı(levelinizi belirler)
money = 0 paranız(7 basamaktan sonra bulunduğu yerin dışına taşıyor galiba )
attribute_points = 0 level atladığınızda verilen puanlar
skill_points = 0
weapon_points = 0
strength = 0 pek çok şey söyleyen var ama 10000 e kadar arttığına şahidim siz yine de 100 ü geçirmeyin...
agility = 0
intelligence = 0
charisma = 0
trade = 0 reserved skill olanlar hariç diğerlerini değiştirebilirsiniz(native de max. 10 olurlar)
leadership = 0
prisoner_management = 0
reserved_skill_1 = 0
reserved_skill_2 = 0
reserved_skill_3 = 0
reserved_skill_4 = 0
persuasion = 0
engineer = 0
first_aid = 0
surgery = 0
wound_treatment = 0
inventory_management = 0
spotting = 0
path-finding = 0
tactics = 0
tracking = 0
trainer = 0
reserved_skill_5 = 0
reserved_skill_6 = 0
reserved_skill_7 = 0
reserved_skill_8 = 0
looting = 0
horse_archery = 0
riding = 0
athletics = 0
shield = 0
weapon_master = 0
reserved_skill_9 = 0
reserved_skill_10 = 0
reserved_skill_11 = 0
reserved_skill_12 = 0
reserved_skill_13 = 0
power_draw = 0
power_throw = 0
power_strike = 0
ironflesh = 0
reserved_skill_14 = 0
reserved_skill_15 = 0
reserved_skill_16 = 0
reserved_skill_17 = 0
reserved_skill_18 = 0
one_handed_weapons = 0 silah becerileriniz. buradan en fazla 699 yapabilirsiniz... sonrasında yeterince kastığınızda ise artabiliyor(savaşarak-700ü gördüm -)
two_handed_weapons = 0
polearms = 0
archery = 0
crossbows = 0
throwing = 0
firearms = 0
face_key_1 = c258a yüz kodları... oynamanıza gerek yok
face_key_2 = 36db6db6db6db6db